Pienpetokilpailu 2021-2022

SML:n Satakunnan piirin pienpetokilpailu

SML:n Satakunnan piiri järjestää pienpetokilpailun piirin jäsenille.

Kilpailuaika on 1.3.-31.12.2021 eli edellisen kisan päättymisestä vuoden loppuun. Kilpailueläimiä ovat kettu, näätä, supikoira ja villiminkki.

Pienpetokilpailun säännöt:

Sarjat: alle 18-vuotiaat ja yli 18-vuotiaat

Metsästäjän tulee olla SML:n Satakunnan piiri r.y.:n jäsen.

Kilpailussa mukana olevat pienpedot ovat: Kettu, näätä, supikoira ja villiminkki. Kilpailueläimet tulee metsästää SML:n Satakunnan piiri r.y.:n toimialueelta.

Kilpailuaika on 1.3.2021 - 31.12.2021 ottaen kuitenkin huomioon metsästyslain ja -asetuksen pienpetojen pyynnille asettamat rajoitukset.

Kilpailulipuke julkaistaan vuoden 2021 viimeisessä Jahti-lehdessä ja piirin kotisivuilla, jonka kilpailija asianmukaisesti täytettyään ja saalismäärän varmistajan allekirjoituksella varustettuna toimittaa piirin toiminnanjohtajalle 15.1.2022 mennessä. Kaikki määräaikaan mennessä piirille tulleet kilpailulipukkeet osallistuvat palkintojen arvontaan, joka suoritetaan piirin vuosikokouksessa.

Kilpailijalla on oikeus osallistua vain yhdellä kilpailulipukkeella kilpailuun.

Palkinnot: Piirihallitus päättää vuosittain kilpailussa jaettavista palkinnoista,

Vuoden 2021  palkinnot ovat lahjakortteja.

Palkinnot arvotaan kaikkien saalismäärän ilmoittajien kesken. 1. arvontapalkinto on 300,00 €:n lahjakortti, 2. arvontapalkinto on 100,00 €:n lahjakortti ja 3. arvontapalkinto on 50,00 €:n lahjakortti.

Lisäksi palkitaan molemmissa sarjoissa suurimman saalismäärän saanut metsästäjä 100,00 €:n lahjakortilla.

Jokaisesta alkavasta kymmenestä pienpedosta saa yhden arpalipun mukaan arvontaan.

Tulokset julkaistaan voittajille lähetettävällä kirjeellä sekä Jahti-lehdessä.