Toukokuussa naisille haulikkoammuntaa ja koiraharrastajille hyödyllisiä vinkkejä

Koiran ja metsästäjän ensiapukurssi,näyttelykoulutus, treenipalautus sekä laadukas ruokinta- kurssi AHLAISTEN Ms. MAJALLA, Råforsintie 109B, AHLAINEN torstaina 16.5.2019 klo 18.00. Kurssin järjestää SML:n Satakunnan piiri JÄSENILLE ILMAINEN Lisätiedot ja ilmoittautumiset helena.manninen@metsastajaliitto.fi

Vielä ehtii ilmoittautua

Naisille tarkoitettu ammuntakoulutus järjestetään Kankaanpäässä Selkänevan Ampumaurheilukeskuksen radalla, (Selkänevantie 76), Kankaanpäässä 8.5.2019 alk. klo 17.00.

Koulutus on pääasiassa haulikkoammuntaa (Skeet) ja kouluttajana toimii menestynyt kilpa-ampuja Maarit Lepomäki.

Kurssi on ilmainen, mutta ratamaksu on 4,- / kierros. Oma haulikko kannattaa olla mukana ja riittävästi panoksia.

Selkänevan haulikkorata on avoin kaikille haulikkoammuntaa harrastaville sillä edellytyksellä, että ampujalla on voimassa oleva vakuutus eli metsästyskortti tai ampujan lisenssi.
Mikäli kyseessä on lajia aloittava eikä omista metsästyskorttia eikä ampujan lisenssiä (kokeilee miltä ammunta tuntuu),
tällainen henkilö voi ampua vain sellaisen henkilön välittömässä valvonnassa, jolla on vakuutus voimassa.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset

Tervetuloa piirin kursseille!