Pienpeto- ja villisikakoulutuksia Satakunnassa heinä-syyskuussa

03.07.2022 10:44

Satakunnan piirin koulutus- ja riistanhoitoimikunta järjestää koulutuksia seuraavasti:

Pienpeto:

12.7.2022 klo 17:30 Riitialan Seudun Erämiesten maja, osoitteessa Särkinevantie 301 Ikaalinen  39580 Riitiala, koulutus pidetty.

20.7.2022 klo 17:30 Lapin Metsästyshoito- ja Ampumaseuran majalla Raumalla, osoitteessa Kuljuntie 286 27230 Lappi, koulutus pidetty.

28.7.2022 klo 17:30 Kankaanpään Kuntoutuskeskuksessa, osoitteessa Kelankaari 4 38700 Kankaanpää, koulutus pidetty.

2.8.2022 klo 17:30 MS Hukan Maja, osoitteessa Salmenojantie 269, 32620 Vampula, koulutus pidetty.

Villisika:

6.9.2022 klo 17:30 Nisu-Väinän Metsästäjien majalla, osoitteessa Väinänperäntie 35 39310 Viljakkala Ilmoittaudu 6.9.2022 - Viljakkala koulutukseen

Kouluttajana pienpedoille toimii metsästäjä Ilkka Järvinen,  koulutuksessa perehdytään pienpetojen luolapyyntiin. Villisikakoulutuksen pitää Chris Karppinen.

Koulutuksen jälkeen osallistujalla on kokonaiskuva pienpetojen tehokkaan pyynnin suunnittelusta ja kartoituksesta, eri pyyntimuotojen soveltuvuudesta ja  yhteensovittamisesta. Koulutuksessa pääpaino on luolapyynnissä, siihen vaikuttavista säännöksistä ja pyynnissä käytettävissä tekniikoissa ja välineissä.

Lisätietoja Arttu Eräjä p. 044 3080590 tai Veikko Hietamäki p. 040 8361733.

Ilmoittautumiset koulutusta edeltävän päivään mennessä ensisijaisesti suoraan koulutuksen linkeistä tai janne.saarinenatmetsastajaliitto.fi